دختر
دختر زمستان


با تلنگری باران میشوم

باکلمه ای عاشق♥مے شومــــــــــ

با فریادی مے شکنمــــــــــ↯

با پشت کردی ویــــــــــران...

هنوزهم با عروسکهایم حرف میزنمــــــــــツهنوزهم برایشان لالایی میخوانم

هنوزهم با مداد رنگی خانه رویا هایم را به تصویـــــر مےکشمــــــــــ

هنوزهم برای شکلات جان میدهم

 من دخترم پراز  راااز....هرگز مرا نخواهی دانست!

هرگز سرچشمه اشکهایم را نمیابی!

من دخترم عاشق سر گزاشتن رو شونه دوستام و هایــــــــــ هایـــــــــــــــ گریه کردن

 لوس شدنام برا بــــــــــابایی و قہــــــــــر کردنام با مامان خانووم!!

من دختروونگی هامو با هیچ چی تو دنیا عوض نمے کنمــــــــــ!

نه با تماشای فوتبال تو استادیوم!نه با آ زااااد بودن و گشت زدنای نصفه شب!

دنیای دخترونمو فقط یه دختر مے تونه لمــــــــــس کنہ!

 



نظرات شما عزیزان:

hamsafar
ساعت13:06---21 خرداد 1394
سلام نگار جون وبت خیلی جالبه امیدوارم از اینم جالبتر بشه و خودتم همیشه موفق باشی لطفا به وب منم سر بزن و نظر بنویس ممنون میشم .

مهیلا
ساعت13:21---9 خرداد 1394
like

هاسمیک
ساعت10:11---9 خرداد 1394
لحظات شادی خدا را ستایش کن، لحظات سختی خدا را جستجو کن، لحظات آرامش خدا را مناجات کن، لحظات دردآور به خدا اعتماد کن، و در تمام لحظات خداوند را شکر کن.

الهه♥♥
ساعت12:54---8 خرداد 1394
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









*بارش برف در وبلاگ*

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

.

.